Freitag, 9. März 2007
فاجعه

آن زمان که رأی‌ام بر ‌تحریم انتخابات ریاست جمهوری آخوندی قرار گرفت، با توجه به‌شناختی که از رهبر کذایی داشتم، حدس می‌‌زدم پروفسور احمدی‌نزاد، دُردانه‌ی رهبر، برنده این پست خواهد بود. همانطور که بسیاری از شما نیز حدس زده بودید.
بیت :
اگر آن شیخ رفسنجان بدست آرد دل ما را
به‌ریش کوسه‌اش بخشم سمرقند و بخارا را
سمرقند را اگر پس زد و گفت شهری‌ست عقب‌مانده
برای وضع حمل دخترش بخش‌ام تورنتو و اُتاوا را
الا ای هموطن برخیز! کاری، چاره‌ای باید
به یغما می‌برد آخوند نفتِ کشور ما را
من از آن قدرت مطلق که رهبر داشت دانستم
که کروبی مگر در خواب بیند سقف آرا را
نه رفسنجان نه کروبی، معین یا ماهی دودی
نژاد احمقی اکنون گرفته‌است دستِِ بالا را
فغان کاین توله ملایان کوته‌بین تن‌پرور
چنان بردند صبر از ما، که صدام صبر از آمِریکا را
فغان از دست آخوند‌های لاکردار شهر آشوب
که هم روح خدا خواهند و هم حلوا و خرما را
*
بی‌چاره آلمانها! از من می‌پرسند: گویا این رئیس جمهور شما آقای اخمکی نیشات خیلی دَنگرو ( dangerous) و خطرناک است؟ می‌گویم نه او و نه وزیر خارجه‌اش، هیچکدام کاره‌ای نیستند. برای این‌که از سیاست خارجی مملکت ایران آگاه بشوید باید ریش آکای کامنه‌هی را بالا بزنید. بگذریم.
*
همه‌جا صحبت از این‌است که آمریکای جهان‌خوار می‌خواهد بمباران بکند بند و بساط اتمی ‌اخوندها را.
به‌قول احمدی‌نژاد مگر بمباران کردنی‌است که این‌ها، همینطور بدون اجازه ما، بیایند و بکنند تأسیسات ما را بمباران؟
اگر از من می‌پرسید؛ می‌گویم بگذارید با خاک یکسان کنند این تأسیسات فتنه‌انگیز را. که بجای اینکه روزی قاتُق نان مان بشود قاتل جان مان خواهد شد.
دل‌نگران هم نباشیم ! ملت ایران با قطار این قوم، که نه ترمز دارد و نه دنده عقب، به درّه پرت نخواهد شد.
*
دروغ می‌گویند که اتم را برای استفاده صلح‌آمیز می‌خواهند. سیستمی که رهبران مذهبی‌اش جنگ را نعمت و برکت خدا می‌دانند و از کوچک و بزرگ‌شان هر روز و هر هفته مرگ بر... فریاد می‌کشند تریبون جهانی را با میدان سبزه‌فروشی عوضی گرفته‌اند، یکی از بزرگ‌ترین جنایات تاریخ بشری را انکار می‌کنند، تهدید به محو یکی از کشورهای عضو بین‌الملل از کره زمین را شعار روزمره خود قرار می‌دهند. پایتخت کشورشان مرکز تجمع کنفرانس و گردهمایی انواع و اقسام گروه های تروریستی‌ست. کدام صلح؟ آیا دم زدن از صلح‌ یک شوخی تلخ نیست؟
*
می‌گویند اتم را برای استفاده پزشکی می‌خواهیم. تاکنون چه پیشرفت مشعشعانه‌ای در امور پزشکی داشته‌اند که اینک می‌خواهند اتمی‌اش بکنند؟ و مگر برای پژوهش‌های پزشکی به چند تُن اورانیوم غنی و یا فقیر شده‌اش نیاز است که این‌همه دستگاه‌های سانتری‌فوژ راه انداخته‌اند؟ و هی دایم اورانیوم بدبخت را غنی می‌کنند؟
هم اینک به‌ترین فرصت در اختیار این نابکاران است که با عقد قراردادها و تضمین‌های بین‌المللی، بویژه با اروپا، هر مقدار اورانیوم که برای مقاصد پزشکی لازم است تحویل بگیرند و از هزینه‌های کلان غنی‌سازی جلو گیرند. ولی کو عقل؟ کو شعور؟ که این قوم استادند در فرصت‌سوزی‌. بیت :
حدیث از مطرب و می گو و راز دهر کم‌تر جو
که در جنت نخواهی یافت رنگ جین تونیک، اسکاچ و ودکا را
*
می‌گویند اورانیوم را برای سوخت نیروگاه‌های اتمی می‌خواهیم. کدام نیروگاه؟ غرب به‌شما نیروگاه نخواهد داد و تنها نیروگاه مملکت در بوشهر که روسیه در صدد اتمام‌اش هست، هرگز به‌اتمام نخواهد رسید و هر گاه شما از زیر عمامه‌تان پشت گوش تان را دیدید، راه‌اندازی نیروگاه اتمی بوشهر راهم خواهید دید. کیست که نداند پوتین از طریق واسطه‌گری آلمان و در مقابل اخذ امتیازهای گونه‌گون به‌غرب قول داده‌است شما آخوندها را تا روز سرنگونی تان توسط ملت ایران، بازی دهد و روز بروز بیش‌تر و بیش‌تر تلکه تان کند؟
یا واقعا خام هستید و فقط بلدید زنان آزاده و معلمان ایران را آزار دهید، یا احمق و نادانید و از حیطه درک‌تان بیرون است، یا می‌فهمید پوتین گول‌تان می‌زند ولی راهی جز تمکین ندارید.
هیچ فکر کرده‌اید در صورت ایراد‌تراشی و بهانه‌جویی‌های بی‌جای روسیه، که هم‌اینک هم مشغول‌اش هستند، شما به کجا و به کدام دادگاه بین‌المللی شکایت خواهید برد؟ و به کدام نتیجه خواهید رسید؟ کدام کشور در احقاق حق با شما همراه خواهد بود؟ جز کشور نیرومند و ابر قدرت حماس! و بورکینا فاسو و کیم ایل‌یونگ پینگ پونگ؟ هیچ فکر کرده‌اید که پوتین پشت‌اش گرم است از هر طرف؟ و تأیید و حمایت غرب را در جیب دارد؟ خاک بر سر تان! بیت :
از آن پوتین کی- جی – بی من از روزی بدم آمد
که دستمال‌اش به‌دست مالید اونجاهای ملا را
*
کیست که نداند هدف شما از این دروغ‌پردازی‌ها پوششی است برای دست‌یابی به بمب اتم برای مرعوب کردن دنیا به قصد نجات حکومت شیطانی‌تان برای چند صباحی بیش‌تر.
و اگر بخواهید، همانطور که بر طبل تبلیغات‌تان می‌کوبید، به‌کشوری تجاوز کنید و موشکی با کلاهک اتمی شلیک کنید آن موشک را در فضای ایران خواهند زد. دیگران نیز برای دفاع و جلوگیری از تکرار حمله، چنان تأسیسات اتمی شما را بمباران کنند، که نشانی از چنین مرکز و چنین تأسیسات‌ی در ایران باقی نماند. به انضمام نابودی مچتمع‌های صنعتی و اقتصادی و نظامی و نابودی ایران و ملت ایران.
انرژی هسته‌ای حق مسلم ماست ولی نه با این حکومت آدمکش و تروریست که بجای یک‌نفر صدها دیوانه دست به ماشه دارند.
حکومتی که در هر فرصت شاخ و شانه می‌کشد برای مردم دنیا و حمایت مالی و معنوی از گروهای تروریستی و آشوب‌طلب دنیا را یکی از واجبات خود می‌داند.
این تإسیسات هم اکنون و هم برای آینده و در درازمدت صد در صد به‌ضرر ملت ایران هستند. تأسیسات اتمی در دست شیطان‌های کوچک و بزرگ فاجعه بار می‌آورد و قبل از وقوع حادثه‌ای، همان به‌تر که با خاک یکسان‌اش کنند.
مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin مطلب را به دنباله بفرستید: Donbaleh

Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com