Donnerstag, 11. September 2008
سارا پیلین و قضیه آلودگی هوا
آن‌ها که با مطبوعات و اصولا با رسانه‌های گروهی ایالات متحده آشنا هستند و با سیستم و با کارکرد آن‌ها اُنس و اُلفتی دارند می‌دانند این آمریکایی‌ها، که صاحب یکی از قدرتمند‌ترین و آزاد‌ترین رسانه‌ی گروهی جهان هستند؛ چگونه با زرنگی و تردستی مو را از ماست بیرون می‌کشند. نشان به این نشان که روزی روزگاری پرزیدنت ریچارد نیکسون را با رسوایی واترگیت‌اش مجبور به استعفا کردند و کم مانده بود " بیل کلینتون" را مار‌پیچ و پیچ تو پیچ و impeach بکنند.
اینک دو سه هفته است که همین مطبوعاتِ بلا و آنتن‌های خبری‌ی ناقولا؛ در به‌در به‌دنبال و در تعقیب زهرا پالینی، یا به‌قول فرنگی‌ها «سارا پیلین» برای یک مصاحبه خصوصی هستند ولی حاج خانم غیب‌اش زده است! انگار نه انگار قرار است در صورت سکته قلبی مک‌‌کین 72 ساله و پیوستن‌اش به رحمت ایزدی، ایشان رئیس جمهور ابرقدرت جهان بشود!
گویا سران حزب به حاج خانم هشدار داده‌اند حالا حالاها آفتابی نشود و مصاحبه رو در رو نکند. حضرات بیم دارند مبادا زهرا خانم در اثر غرور جوانی و بی‌تجربه‌گی سیاسی در پاسخ به‌سؤال‌های کنایه‌‌آمیز و موذی‌گرایانه‌ی خبرنگاران، در بماند و بی‌گدار به آب بزند و آبرو بریزد و آنچه را حزب تاکنون، با رو کردن کارت وی، رشته است، پنبه کند و آتو به‌دست دموکرات‌های فرصت طلب بدهد و چه و چه .. و چه...
تو این شلوغی خبرنگاری موفق شده است از وی به‌پرسد نظرش در باره محیط زیست و آلودگی‌ی هوا چیست؟
زهرا خانم نیز بدون برو برگرد پاسخ داده است: آلودگی هوا و کثافت‌کاری‌های محیط زیستی ربطی به انسان ها ندارد و اصولا انسان‌ها در آن دست ندارند. آفرین به این شیرزن!
راست‌اش این‌که اگر من و تو بیاییم و حرفی بی‌پایه بزنیم... خُب بر ما حرجی نیست ولی معاون رئیس جمهور باید حرف‌اش پخته و سنجیده باشد و گرنه مک‌کین فقط خواب ریاست جمهوری را خواهد دید...
ایشان آمده است گناهان کبیره و صغیره را از بابت آلودگی هوا از دوش انسان‌ها گرفته و بر دوش حیوانات یا نباتات انداخته است، خُب ... ما هم، در مقام انسان از وی سپاسگزاریم و اصولا فکر نکنید در مجموع حرف بدی زده‌است ها ...
اتفاقا دانشمندان آلمانی پس از تحقیقات پُر ثمر و پژوهش های مستمر به این نتیجه رسیده‌اند، که حق با زهرا خانم است و مسبب اصلی و مجرم حقیقی «آلودگی هوا » نه انسان‌ها بل‌حیواناتی هستند که در جوار انسان‌ها زندگی می‌کنند و عین خیال‌شان نیست که چه می‌کنند و چه نمی‌کنند، بویژه گاو‌ها.
آن‌ها، یعنی گاوها، هنگام نشخوار و ایضا پس از نشخوار، دایم و به‌طور مستمر (گلاب به روتون) باد های موذی و بدبو از ماتحت خویش صادر و باعث آلودگی هوا و مسمومیت جّو زمین می‌شوند. برای اثبات این موضوع دو تا دانش‌آموز کلاس نمی‌دانم چندُم، پس‌از تدریس شفاهی در مدرسه و آموزش تئوری در سر کلاس، به تجربه عملی نیز دست زده و همانطور که در این ویدئوکلیپ ملاحظه می‌فرمایید وجود گازهای سمی را با یک فندک معمولی به اثبات رسانیده و رحمت ابدی را نثار جد و آباء خویش نموده‌اند؛ در ضمن زهرا خانم پالینی را هم از هرگونه تهمت و بهتان مبرا ساخته‌اند.

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin مطلب را به دنباله بفرستید: Donbaleh

Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com